V nakupovalni košarici ni artiklov.

Znesek: 0,00 €

 

Pogoji poslovanja

 

OSNOVNI PODATKI O PODJETJU

Veronarte, Raffaele Veneri s.p. Glavni Trg 17b, 2000 Maribor

(na tem naslovu podjetje tudi dejansko opravlja svojo dejavnost in ima trgovino na drobno).

Spletna stran: www.veronarte.si - www.veronarte.net

Davčna št.: SI12379913

Matična št.: 1958763

IBAN: SI56041730112654636

SWIFT: KBMASI2X

Družba je vpisana v register pri Ajpes.

SKD: G47.710 - Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z oblačili

datum vpisa 14.5.2004

Elektronska pošta: info@veronarte.net

 

SPLOŠNE INFORMACIJE

Naročeno blago dostavljamo samo kupcem na področju Slovenije in EU.

Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletne aplikacije in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo le v slovenskem in angleškem jeziku.

Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov. Za kakršnekoli informacije lahko pokličete na telefon: 02 2517170 ali pišete na e-mail naslov info@veronarte.net . Če vam na

zastavljeno vprašanje ne bomo mogli ali znali takoj odgovoriti, bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.

 

NAROČANJE

Na internetni strani so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije produktov. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz  lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov. Kupec lahko odda naročilo po pošti na zgornji naslov podjetja (pri čemer mora navesti svoj točen naslov, kontaktno telefonsko

številko in e-mail naslov) ali po internetu preko spletne strani www.veronarte.si

Za nakupovanje preko spleta mora kupec na tej spletni strani opraviti registracijski postopek s katerim pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik – kupec in pridobi pravico do nakupa.

Kupec pri potrditvi naročila preko spleta potrdi tudi obveznost plačila naročenega blaga.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko potrdilo o sklenjeni pogodbi. V primeru, da naročenega blaga prodajalec iz kakršnega koli razloga ne more dobaviti, je dolžan o tem obvestiti kupca.

 

CENE

Cene objavljene na spletu so izražene v evrih, vključujejo DDV, ne vključujejo pa stroškov dostave. Prodajalec pošiljki priloži račun za dobavljeno blago. Cena objavljena na spletni strani www.veronarte.si se kupcu poveča le za poštnino in poštno provizijo za prenos kupnine, ki ju zaračuna Pošta Slovenije po veljavnem ceniku.

 

ODPREMA

Vso blago, ki je na zalogi, pošljemo iz naše trgovine v roku 1do 3 delovnih dni preko Pošte Slovenije. Če blaga ob strankinem naročilu ni na zalogi, prodajalec o tem obvesti kupca. Cena poštnine za priporočeno pošiljko je do zneska naročila 125 evrov enotna, in znaša 2,00 evra za posamezno pošiljko. V primeru plačila po povzetju bo poštnina znašala 3 evre (dodatni strošek odkupnine = 1,00 evro). Za nakup nad 125 evrov pa poštnine ne zaračunavamo. Paket kupec prejme po pošti, vrednost pošiljke skupaj s stroški pošiljanja poravnate pri poštarju ali preko nakazila na TRR. Če vas takrat ne bo doma, vam poštar pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni.

Stroškov dostave vam pri menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti. Pri morebitnem odstopu od pogodbe kupcu skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov povrnemo kupnino in stroške dostave, stroški vračila blaga pa bremenijo kupca.

Pri morebitnih problemih z dostavo, vas prosimo, da nas o tem obvestite na telefonsko številko 02 2517170

Prikaz dobavljivosti izdelkov v košarici je informativnega značaja in se lahko do obdelave naročila tudi spremeni. V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. O vsem vas bomo obvestili v čim krajšem času, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste enako zadovoljni.

 

PLAČILO

Naročeno blago lahko kupec plača po povzetju ali preko nakazila na TRR.

 

KUPOPRODAJNA POGODBA

Šteje se, da je kupoprodajna pogodba sklenjena, ko kupec od prodajalca pred dobavo blaga prejme potrdilo o sklenjeni pogodbi. Pisana je v slovenskem jeziku in se hrani pri prodajalcu.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da brez navedbe razlogov odstopi od pogodbe. V ta namen prodajalec kupcu omogoča, da se na njegovi spletni strani www.veronarte.si seznani z vsebino obrazca »Informacije v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika

do odstopa od pogodbe« in po potrebi uporabi obrazec z naslovom »Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika o odstopu od pogodbe«.

Šteje se, da je odstop od pogodbe pravočasen, če je poslan znotraj omenjenega roka.

 

Zakon o varstvu potrošnikov v zvezi z odstopom od pogodbe določa:

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije stroške vračila blaga.

Pri prodajni pogodbi začne 14 dnevni odstopni rok teči z dnem, ko potrošnik ali tretja oseba,

ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe po predhodnih določbah v primeru, ko je

bila pogodba sklenjena za dobavo zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi

varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik pri dostavi odprl pečat.

Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, z nepoškodovano embalažo in originalno

zapakirano. Če to ni, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe.

Obvestilo o odstopu od pogodbe lahko potrošnik predloži (ali pošlje po pošti ali dostavi z

elektronsko pošto) podjetju na obrazcu, ki ga najde na spletni strani www.veronarte.si , pod

rubriko »OBRAZCI« ali poda nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja , da odstopa od

pogodbe.

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v prej navedenem

odstopnem roku.

Podjetje potrošniku nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe.

Dokazno breme glede uveljavljanja pravic do odstopa od pogodbe nosi potrošnik.

Podjetje v razumnem času po sklenitvi pogodbe na daljavo, vendar najkasneje pred dostavo

blaga, zagotovi potrošniku potrdilo o sklenjeni pogodbi.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od

pogodbe vrne vsa prejeta plačila vključno s stroški dostave.

 

Za uveljavitev pravice do odstopa od te pogodbe mora potrošnik o svoji odločitvi o odstopu z

nedvoumno izjavo obvestiti podjetje RAFFAELE VENERI S.P. Glavni trg 17B, 2000 Maribor

ali po pošti na navedeni naslov ali pa na elektronski naslov: info@veronarte.net . V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec ali katerokoli drugo nedvoumno izjavo objavljeno na spletni strani prodajalca www.belidim.si .

Če se potrošnik odloči za to možnost, mu podjetje po elektronski pošti pošlje potrdilo o prejemu

takšnega odstopnega obrazca.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice

potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

 

Učinki odstopa od pogodbe:

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu podjetje RAFFAELE VENERI S.P. brez nepotrebnega

odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu povrne

vsa prejeta plačila vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire dostave, ki ni

cenovno najugodnejša, s strani podjetja ponujena standardna oblika dostave). Tako povračilo

podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom kot je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije,

razen, če je izrecno dogovorjeno drugače. V nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne

nosi nikakršnih stroškov.

Podjetje lahko zadrži plačilo dokler ne prejme vrnjenega blaga, ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza,

da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Če je potrošnik prejel blago v zvezi s pogodbo, ga lahko vrne ali izroči podjetju RAFFAELE VENERI S.P. ,

d.o.o, Glavni trg 17B, 2000 Maribor, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14

dneh od dneva na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če

potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14 dnevnega roka.

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blago zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno

potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 30 dneh preko poštne nakaznice ali na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku tudi navedete. 

Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 02 2517170.

 

Pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njihovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, potrošnik nima pravice do vračila oziroma odstopa od pogodbe.

 

STVARNA NAPAKA

Za stvarne napake na blagu odgovarja prodajalec.

Napaka je stvarna (citiramo zakon):

1- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa

je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

3- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma

predpisane,

4- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen, če je bil vzorec

ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob

upoštevanju kakršnih koli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali

proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti

prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da

stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora

izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku

prodajalca s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve

leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest

mesecev od izročitve.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da

- odpravi napako na blagu ali

- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

- blago z napako zamenja z novim, brezhibnim blagom ali

- vrne plačani znesek.

 

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalcu zahteva povrnitev škode,

zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov,

ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

Pravice potrošnika v zvezi s stvarno napako ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o

stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih

dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem

prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.

 

REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

Tovrstne reklamacije upoštevamo le v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate, da sestavi reklamacijski zapisnik o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in reklamacijo priznali. 

 

PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s prodajalcem poveže telefonsko s klicem na številko 02 2517170 ali po elektronski pošt info@veronarte.si  Ponudnik bo v najkrajšem možnem času potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

 

GARANCIJA

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

 

AVTORSKE PRAVICE

Objavljene vsebine so last podjetja  RAFFAELE VENERI S.P., Glavni trg 17B, 2000 Maribor. Med avtorska dela sodijo predvsem vsi grafični elementi, slike, besedila, članki, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z

oznakami avtorsko zaščiteno. Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno

kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja 

RAFFAELE VENERI S.P. je prepovedano.

Uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje podjetju RAFFAELE VENERI S.P.  ter vsem ostalim uporabnikom ogled teh vsebin brez omejitev v okviru javnih njižnic, kategorij in ostalih funkcij spletne trgovine ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje, ocenjevanje, reproduciranje teh materialov za nekomercialno uporabo.